perjantai 15. lokakuuta 2010

Bad hair day.

Kävin eilen parturissa. Olen käynyt tällä samalla parturilla jo 10 vuotta ja luotan häneen sata prosenttisesti. Eilen hän paljasti että hänen tyttärellään on sama hääpäivä kuin meillä!!! Mulle iski heti ihan kauhea paniikki, en mä voi mennä millekään muulle paturille mun tärkeimpänä päivänä!! Miten voikaan käydä näin huono tuuri!!
Hän kuitenkin vielä lupautui tekemään minun kampaukseni. Kuitenkin hiukan jännittää että jos hän peruukin viime tipassa, ettei ehdikään, sillä tiedän että myös morsiamen äidillä on kiiruinen aamu hääpäivänä (varsinkin kun hän on parturi ja varmaan kaikki sukulaisetkin haluavat hänen käsittelyynsä vielä aamulla). Voi ei! ja entä mun kaasot ja äiti?? Mitä niitten tukille tehdään??? Kun 10 vuoden parturisuhteessa alennusprosenttikin on melkoinen niin ei senkään puolesta houkuttele yhtään mennä toiselle parturille ja maksaa itseään kipeeksi. Ja varsinkaan jos se toinen parturi ei yhtään ymmärrä mitä haluan! ja siitä tukasta tulee ihan kamala!!! Mutta toivotaan parasta että parturini pitää lupauksensa ja laittaa mun hiukset hääpäivänäni. Kaasoilta pitääkin kysellä haluavatko he jollekin toiselle parturille vai laittavatko hiuksensa itse...

Niin ja sulho ilmoitti että haluaa mun hiukseni olevan vaaleat kun mennään naimisiin. Nyt ne on lähes mustat, että tarviikin jo pikku hiljaa aloittaa vaalennus projekti, ettei hiukset sitten ole keltaiset hääpäivänä :D

5 kommenttia:

  1. O-ou, kuulostaa hieman katastrofilta. :( Nooh, ajattele niin että pääasia on että tämä luottokampaaja laittaa sinun hiukset - kaasot jne. jonkun tuttavan laitettavaksi tai johonkin muuhun liikkeeseen. Minulla myös hiusongelmia, tiedä mistä sitä väkertää lisää tähän päähän ja kun ne ei edes kasva niin paljon tai nopeasti kuin haluaisi. Mukavaa viikonloppua.:D

    VastaaPoista
  2. Katastrofi todellakin. Onneksi nyt on jo ensi järkytyksestä toivuttu ja pystyy ajattelemaan järkevästi --> muitakin kampaajia tosiaan tästä kylästä löytyy :) Myös minulla ongelmia tukan pituuden kanssa kun en oikein tiedä millaisen kampauksen tähän tukkaan edes saisi ja paljonko pitäisi sitä pituutta sitten olla että saisi sellaisen kampauksen kuin haluaisi ja tosiaan mistä sitä tukkaa sitten tarvittaessa lisää saisi :D

    VastaaPoista
  3. Min en laita tukkaani ite! kun en kerran osaa. meen sit muualle. Siitä tulikin mieleeni... saako hiuksiin laittaa kukan/kukkia? -N

    VastaaPoista
  4. N: Tarvii yhdessä pohtia mihin menisitte M:n kanssa. Olin ajatellut ostaa teidän hiuksiinne pieniä timantteja ( kaasojen puku kuvassa toisella tytöllä)Mutta toki jos haluatte laitta kukan/kukkia se kyllä onnistuu :)Tosin haluan kyllä vaikuttaa kukkaan tai edes kukan väriin. Voi apua mikä bridezilla musta on tulossa :D!!

    VastaaPoista
  5. Minä ilmoittaudun myös pieneksi bridezillaksi.:) On oikeasti kovin hirvittävää seurata itseään... nyt kun aikaa uitenkin juhliin on ja haluaisi tehdä kaiken itse että varmasti saisi kaikki järjestykseen ja tehtyä ajoissa.:) Hahhaa, välillä vähän naurattaa tämä oma touhuaminen.
    Peukut pystyyn sinun puolesta, yritetään olla olematta bridezilloja.:)))

    VastaaPoista