keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Hääpuku kriisi!

Nonni, nyt tuli kriisi. Minullahan on siis jo hääpuku, ihana sellainen. Mutta, sitten minä tyhmä menin selailemaan hääkirppiksen sivuja ja sieltähän sitten ilmestyi aivan ihana puku jota en saanut millään mielestäni, joten pakkohan siitä oli laittaa kyselyä ja sopia sovitus ensi viikkoon.

Olenko ihan tyhmä? En siis mitenkään ole muuttanut mieltäni alkuperäisen puvun suhteen vaan se on vieläkin ykkösvaihtoehto, mutta mutta... Kuvan perusteella tämä puku oli kyllä aivan upea mutta eihän sitä tiedä miltä se sitten näyttää päälläni. Olen tehnyt itselleni lupauksen ja lopetan ihan tyystin minkäänlaisten hääpukujen katselun, tarvitsee varmaan kieltää myös häälehdet itseltäni ettei uusia pukuhoukutuksia enää tule. HUOH.

Ensi viikolla siis mennään sovittamaan tätä uutta pukua (ellei sitten jo satu menemään) Sulho sanoi että muistutan pian niitä kauhumorsiamia niistä jenkkisarjoista :/ Luulin pukuasiankin olevan jo kunnossa mutta ei :( mutta siis jos tämä puku ei ole sopiva, laitan tuon kaapissa olevan puvun joka on myös AIVAN IHANA enkä enää katsele pukuja PISTE:

10 kommenttia:

  1. Pronoviaksen Rima <3 Sovitin sitä itse Morsiusgalleriassa tosin aivan liian isossa koossa ja onhan se aivan taivaallisen upea. Katsoin myös sitä sama ilmoitusta naikkarien kirppikseltä ja olisin (vaikka mullakin on jo se puku xD) käynytkin sitä sovitamassa mikäli puku olisi ollut pari numeroa pienempi :)

    Sanoisin, että mene ihmeessä sovittamaan ja ole valmis menettämään sydämesi sille. Niistä kuvista joita naikkarimyyjä lähetti ei nimittäin saa läheskään oikeaa kuvaa siitä miten kaunis puku livenä on!

    Jos et malta perjantaihin asti odottaa niin mulla on samaisesta puvusta lisää kuvia joka kuvakulmasta (tosin se on hirmu iso mun päällä kun MG:ssä oli vain yksi sovituskoko) :P

    VastaaPoista
  2. Kyllä, juuri se puku! Voi, olisi kiva saada siitä lisää kuvia! voisitko laittaa niitä osoitteeseen naimisiin2011@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mäkin olen alkanut sekoilemaan oman pukuni kanssa( joka on sii ihana....) Nyt näin yhden liikkeen ikkunassa toisen ihanuuden ja en saa sitä mielestäni ellen käy sovittamassa...

    VastaaPoista
  4. Itse menen kesäkuussa ostamaan (tilaamaan) pukuni, saas nähdä alkaako sekoilu sen jälkeen;)

    VastaaPoista
  5. Keskiviikkona vasta olen menossa sitä sovittamaan :)

    VastaaPoista
  6. Hahah, mistähän mä olin saanut päähäni, että perjantaina :P

    VastaaPoista