tiistai 1. helmikuuta 2011

Hääkarkkirasiat.

Sain sähköpostiini naimisiin2011@gmail.com hyviä vinkkejä hääkarkkirasioiden suhteen, kiitos kaikille niistä! Vinkkejä, kysymyksiä, palautetta ja kaikkea häihin liittyvää saa lähettää sähköpostiini!

Eli siis rasioihin, kuten jo viime postauksessa mainitsin, tulee koristelu olemaan yksinkertaisempi kuin alunperin suunnittelin. Ja nyt vinkkien perusteella olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon ja niistäkin toinen on enemmän mieleeni :)

Kummassakaan vaihtoehdossa nauhaa ei sidota rasian ympäri, jolloin se on helppo avata ja sulkea uudelleen, ja rasiat voi tehdä kokonaan valmiiksi ennen kuin hommataan karkit ja laitetaan ne rasioihin.

(mallirasiat ovat vain esimerkkimalleja, nimet ja päivämäärät olen kirjoittanut itse ja taitellut rusetin. Valmiisiin versioihin tulee joko teetetty leimasin tai teetetyt nimikoidut rusetit!)

Vaihtoehto 1. (onko liian yksinkertainen?)

Timanttikoriste kannessa ja nimikirjaimet N&M ja päiväämäärä 13.8.2011 teetetyllä lemasimella (leimasimen hinta noin 30e)


Vaihtoehto 2. (minun mielestäni nätimpi)

Taiteltu rusetti johon nimikoitu nimet tai nimikirjaimet ja päivämäärä. Rusettiin liimataan timanttikoriste. ( rusettien hinta eBay:ssa n. 15$/100kpl)



Kertokaa mielipiteenne ja/tai mahdolliset parantelu ideat! 

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään melkein enemmän tosta 1. vaihtoehdosta, kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi kaunis! Mutta ei toi toinenkaan vaihtoehto ollenkaan huono ole :)

    VastaaPoista
  2. rusetti on mun mieleen

    VastaaPoista
  3. Rusetti miellyttää myös mua eniten.

    VastaaPoista