keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Puku ostettu!!!?

EEEEIIIII!!! Ostin puvun. Se on ihana. Se EI ole pitsiä.

Ostin puvun sitten ensimmäisestä liikkeestä. En olisi uskonut että voisin tehdä niin, mutta pakko se oli kun kyyneleet oiken tuli silmiin kun tiesin että tää on Se puku ja niinpä se roikkuu tällä hetkellä meen makkarin kaapissa :D

Eilen tampereen morsiusgalleriassa kokeilin jotain 20 kpl pukuja. Oli pitsiä, tylliä, tyylikkäitä suoria ja muhkeita, kreikkalaisia ja kaikkia siltä väliltä. Pitsiä lähdin ostamaan ja muhkean tylliunelman kanssa mä tulin kotiin :) Noi suoralinjaset ja kreikkalais tyyliset puvut ei sopinu mulle sitten ei yhtään, harmi sillä ne on niin kauniita :( mutta mä näytin niissä suoraan sanottuna lihavalta ja lyhyeltä. Ne sopii paremmin toooosi pitkille ja laihoille :) Enkä viitti ees mainita niitä ihania merenneitopukuja jotka näytti naurettavilta mun päällä xD Ja sitten oli myös niitä pitsi pukuja jotka ei näyttäny ihan naurettavilta mutta jokaisen pitsipuvun ongelma oli että ne kutitti, kainaloista ja kun käsiä piti rennosti alhaalla niin käsivarsia kutitti se pitsi :( Ja ihan oikeesti ne muhkeet tyllihärpäkkeet sopi mun päälle kaikista parheiten! Vaikka mä itse luulin että ne lyhentäis mua entisestään mutta ei! Mulle tuli rinnat ja vyötärö ja kaikki! Ja mä oikeesti rakastan tätä pukua!





KUVAT POISTETTU!

15 kommenttia:

  1. ihan sun näköinen! hyvä ostos! -N

    VastaaPoista
  2. Huh, mua niin jännitti mitä oot mieltä :)

    VastaaPoista
  3. Ihmettelen tosissani tuota hintaa!!! Näyttää tosi sopivalta, ei varmaan tartte tehdä muutoksiakaan

    VastaaPoista
  4. Juu on moni muukin ihmetellyt tota hintaa :) Kävi vaan uskomaton tuuri kun oli malliltaan viimeinen ja suoraan rekistä sopiva :) Vähän tarvii lyhentää helmaa sitten kun löytyy sopivat kengät ja ehkä hiukan rinnoista ottaa pois, riippuu vähän millaset liivit laitan alle.

    VastaaPoista
  5. Kaunis puku ja sopii tosi hyvin sinulle! Aika hyvä löytö :)

    VastaaPoista
  6. voi luoja kuinka kaunis puku!sopii tosi hyvin sulle!!susta tulee todella kaunis morsian :) onko sulhasen puku hommattu? M

    VastaaPoista
  7. ei oo vielä. oon koittanu saada sulhasta lähtee tonne tampereelle mistä toi munki puku on ko siellä on syyskuun loppuun asti ale ja miesten pukujen (housut, takki, kauluspaita, liivi ja kraka ym) hinnat pyöri siin 150e ja lasten sama setti oli 55e. Jos ei haeta sieltä ni sit varmaa vuokrataa.

    VastaaPoista
  8. Todella kaunis puku! :) -A.M-

    VastaaPoista
  9. Onpa kaunis puku! :) Ja sopii sulle hyvin! Tuo on juuri sellainen, joka tuo vyötärön upeasti esille! Nyt mua rupesi oikein jännittämään, kun kerroit että suoralinjaiset saivat sut näyttämään lihavalta ja lyhyeltä! :D Itse oon haaveillu jostain suoralinjaisemmasta, kenties pitsisestä puvusta, mutta ku alle 160 senttiä olen ni taitaa ne näyttää sit tyhmiltä mullakin! No sittenpä sen näkee kun niitä pukuja joskus sovittelee. :) Itsellä ei oo vielä ajankohtaista, häät 2012...

    VastaaPoista
  10. Ompa todella kaunis puku! Sopii kyllä sulle todella! :)

    VastaaPoista
  11. Nööyyy... olen missannut kuvat :O

    VastaaPoista
  12. Älä huoli, kyllä uusi vilautus on tulossa lähiaikoina :)

    VastaaPoista